Thursday 14 December 2023

Impian Untuk Kurus Tercapai Dengan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum sahabat setia blog hazirahazli. Pejam celik dah masuk hujung tahun 2023. Semestinya ramai di kalangan sahabat saya termasuk diri sendiri jugak menanam impian untuk kuruskan badan kan? πŸ€—πŸ€— Semoga impian kita semua akan tercapai. In shaa Allah.

Entry kali ini, saya akan share Set Kurus Shaklee yang menjadi pilihan ramai orang. Semestinya kerana Set Kurus Shaklee ini adalah supplement yang terbaik (BOLEH BACA DISINI)  dan dari sumber semulajadi. 

Dengan Set Kurus Shaklee juga ramai yang dah berjaya bertukar saiz badan dan juga yang paling penting adalah untuk "reverse health".


IMPIAN UNTUK KURUS

Dengan Set Kurus Shaklee dan juga dengan penjagaan patern pemakanan, impian kurus pasti akan tercapai. 

Kombinasi supplement dan gaya pemakanan adalah kombinasi terbaik dan satu langkah "work smart".πŸ‘πŸ‘

Dalam merealisasikan impian untuk kurus, saya ingin kongsikan tentang program "IFLat".

IF= Intermittent Fasting 

LAT = Foundernya iaitu Master Nur Zahirah iaitu dari Group Legasi Anugerah Terindah

Awak nak join jugak program ni? Semestinya lah boleh sekiranya awak dapatkan Set Kurus Shaklee dengan saya.✌️


SET KURUS SHAKLEE LENGKAP

Dalam program IFLAT ini terdapat 3 set lengkap produk yang digunakan sepanjang program ini. Selain itu juga, dalam program IFLAT ini terdiri daripada sebilangan coach berpengalaman yang akan membimbing anda dalam tempoh yang tertentu. 

Barisan coach akan guide apa yang anda perlu lakukan untuk mendetoks tubuh badan sebelum memulakan program Intermittent Fasting (IF).

Set Silver 

Set Gold 

Set Platinum 


TESTIMONI PESERTA PROGRAM IFLat


Nak dapatkan produk-produk Shaklee? Terus hubungi saya secara direct dengan KLIK di WHATSAPP.


Jom dapatkan segera. PM saya dan saya bantu.


Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!


Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1242228


Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua.


hazirahazli πŸ’š,

Your Trusted Shaklee Independent Distributor

No.ID:1242228


#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#NextlevelBlogging

#blogmegashaklee

#pengedarShakleeMarang

#pengedarshakleeTerengganu

#pengedarShakleeKelulut.

#kursusspamurah 

#spashaklee 

#mobilespa

#mobilespamalaysia 

#kelasspaonline

#resVvixchallenge 

#feelyoung 

#polyphenols 

#coolparents 

#myyouthfulpower

#shaklee

No comments:

Post a Comment