Wednesday 6 February 2019

Impian Saya Pada Tahun 2019

Assalamualaikum dan semoga sihat semua. Entry kali ini saya nak share impian saya pada tahun 2019. Berimpian itu percuma kan. So, berani lah berimpian, tulis dan tampal impian itu. In shaa Allah impian kita tu akan jadi kenyataan. Itulah kuasa menulis impian taw. Ok..Dalam bisness Shaklee nie, impian yang pertama saya adalah saya nak up ke satu level yaitu SUPERVISOR pada Mei 2019. SUPERVISOR adalah stage leader yang pertama dalam biz Shaklee. Then, dengan up ke LEVEL SUPERVISOR,tentu tentu lah saya akan dapat bonus Shaklee yang banyak. Ini la part yang saya suka berbisness Shaklee. Bonus shaklee nie unlimited. Saya usaha lebih saya akan dapat lebih. Normally, cash bonus untuk SUPERVISOR adalah lebih kurang rm1500. Ya Allah..Syukur sangat dapat bonus sebanyak itu. Dan sebenarnya dengan impian kita yang besar itu, nilai tue sikit aje dan saya akan berusaha lebih lagi untuk dapatkan bonus yang besar lagi. Pada tahun ini juga, saya berimpian untuk bagi elaun pada parents saya secara konsisten rm200.No more skip skip. In shaa Allah akan up dari semasa ke semasa but no more skip. Parents (MA dan BAK) adalah keringat hidup saya. Banyak lagi impian MA dan BAK belum ditunaikan. Memang nampak dah jalan untuk penuhi impian MA dan BAK dalam biz Shaklee nie. Dannnnn.Impian saya pada tahun nie juga adalah I'm Wanna be a domestic engineer. Saya nak punyai kerjaya hanya dari rumah dan tak teringat masa dengan siapa siapa. Dan juga punyai time freedom untuk anak anak dan suami. Berazam tak mahu memyusahkan parents dan juga parents in law dek hari minggu terpaksa jaga cucu cucu. Disudut hati nie rasa bersalah dan sedih namun keadaan masih terpaksa. Sebab itulah saya nak berjaya dalam biz Shaklee nie cepat cepat.
Sebenarnya banyaakkkk lagi impian yang diimpikan taw. Saya share yang nie la duluan dan semoga yang membaca entry saya nie turut mendoakan saya. Semoga impian saya nie dapat menjadi kenyataan secepat mungkin. Amin...๐Ÿ˜Š Nur Hazirah Mohamad Nasir yang punyai banyak impian,

1 comment: