Wednesday 8 February 2023

My ESP Super Power

 Hai semua. Entry kali ini saya nak share tips untuk saya kekal bertenaga setiap hari.

Walaupun masih sibuk bekerja sambil menyusu anak lagi. Pulang dari bekerja hakiki sambung dengan kerja kerja rumah, masak, bersih bersih rumah dan juga melayan anak anak soleh solehah.

Ini adalah situasi sebelum tahun 2022. Alhamdulillah, kini dah bergelar working at home mom. Namun, kesibukan masih lagi ada.

Walaupun dah bergelar "working at home mom" saya masih perlu kekal bertenaga. Mana taknya. Ibu atau isteri adalah penyeri dalam rumahtangga. Ibu ibu perlu kekal sihat bagi menjaga seluruh ahli keluarga. Iye kan😍😍

Haaa nak tahu apa tips nya. Tipsnya adalah sayangi diri sendiri dengan amalkan pemakanan yang sihat. Setiap pagi saya mulakan hari saya dengan ESP. 

ESP Shaklee adalah Energizing Soy Protein. Haaa nama pun dah "energizing" kan.

Alhamdulillah ESP sangat membantu untuk berikan badan saya lebih bertenaga. Ini kerana ESP mempunyai bacaan Glisemik indeks yang rendah.

So, dia bagi kita rasa kenyang lebih lama. Bacaan GI ESP adalah 39.



Antara manfaat lain ESP adalah:


Dannn yang paling menariknya lagi, bulan ini adalah promosi ESP.

2 tong ESP hanya rm150 bagi ahli baru. Kiranya dengan rm150 awak akan layak untuk dapat keahlian percuma dan juga kos pos percuma.πŸ‘πŸ‘πŸ‘


Juga untuk sediakala ahli  Shaklee pun ada promosi iaitu 3 tong ESP rm250.


Banyak sangat penjimatan dengan promosi bulan ini.

So, kalau awak ada nak cuba atau nak dapatkan ESP ni boleh la klik link kat bawah ye.

www.wasap.my/60136804658.esp.

Boleh baca ye antara manfaat ESP ni.πŸ‘‡πŸ‘‡





Ok la dulu entry kali ini. Sekian.πŸ‘πŸ‘


#ContestESPvivixLAT 

#espshaklee

#espshakleepromo

#vivixshaklee

#vivixshakleepromo

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

1 comment: