Sunday 26 February 2023

Best Ke Projek Blogmegashaklee 1.0 ?

Hai semua. Bersua kembali pada entry kali ini.

Entry kali ini saya nak share pengalaman dan apa manfaat yang saya dapat sepanjang join projek BlogMegaShaklee 1.0.


Sebenarnya, yang menjadi titik tolak untuk saya sertai projek BlogMegaShaklee 1.0 adalah ilham dari Allah.

Allah yang menjentik hati ini untuk sertai. Untuk isi google form dan sertai projek ini. Memang tak dinafikan hadiah yang ditawarkan sangatlah menarik.

Antaranya adalah:

Vivix

Collagen Shaklee

Nutriferon.

Alhamdulillah saya n upline dapat hadiah nutriferon.🀲

Namun, iklan yang mentor saya kongsikan waktu itu saya hanya pandang sekilas lalu.😬😬.

Namun, pada hari terakhir untuk isi form, tiba tiba hati terdetik nak join. Dan terus saya isi google form dan niat waktu itu adalah untuk saya aktif kembali ber blogging.

Mana taknya lama dah bersawang blog saya ini. Saya juga berdoa semoga dengan join projek blogMegaShaklee 1.0 ni akan menjadi salah satu cara untuk saya lebih berjaya dalam Shaklee.

Sebenarnya, mentor saya selalu berpesan dan beliau sendiri pun selalu mendapat sales dari blog. Walaupun kini beliau jarang jarang aje update blog.

So, nak katanya orang akan sentiasa mencari info melalui Google dan salah satu caranya adalah melalui blog.πŸ‘πŸ‘

Then, selesai hantar google form, upline say sendiri Noor Kamilah juga share info pasal projek blog ini di whatsapp group. Dan upline say sendiri pun join projek ini. Kita kan kena follow upline rapat2. Upline join, so kita perlu la join jugak. Ye dakk.

Kata nak berjaya sama2 kan..✌️✌️ Alhamdulillah, banyak manfaat yang saya dapat melalui projek ini. Rasa malu la kalau saya malas nak menulis kerana ramai sangat peserta projek ni yang dah berusia.

Sparring partner saya untuk task 1 juga dah berusia 43 tahun namun masih lagi bersemangat untuk menulis blog. Dan jangan tak percaya, master yang dah berusia emas juga ada join. Master yang dah pangkat atas atas dah dalam susur galur kami.

Yang menariknya lagi adalah walaupun kami saling tak mengenali namun semangat untuk sama2 berjaya itu ada. Kami saling berikan tunjuk ajar antara satu sama lain. Alhamdulillah..🀲

Walaupun saya tak lagi mahir dalam ber blogging namun saya sedia untuk share ilmu mana yang saya tahu dan semoga memberi manfaat pada partner saya juga. In shaa Allah.


Hasil perbualan dan pembelajarn kami.✌️✌️

Dan saya juga banyak belajar dengan sparring partner yang kedua. Beliau seorang yang sangat aktif ber blogging dah berpengalaman dengan dunia blog. Beliau juga menjadi pemangkin semangat untuk saya teruskan projek ini dan siapkan task yang diberi dengan penuh komited. Alhamdulillah.



Alhamdulillah Syukur. Dengan sertai projek blogmegashaklee ini juga, blog saya kini kembali aktif. Projek 2.0 sangatlah ditunggu tunggu.

Projek blogmegashaklee 1.0 telah menjadi satu asas untuk kami semua semakin berkembang maju dalam bisnesa Shaklee. Projek blogmegaShaklee 2.0 akan lebih seronok dan hadiah yang ditawarkan juga sangatlah menarik.

Bukan hanya untuk grab hadiah semata mata namun ilmu berkaitan dengan blog dan semangat untuk menulis kini kembali. Alhamdulillah.

Semoga projek #blogmegashaklee2.0 berjalan dengan lancar dan memberi impak yang sangat besar kepada legasi bisness shaklee kami semua. Amin..



#ContestESPvivixLAT 

#espshaklee

#espshakleepromo

#vivixshaklee

#vivixshakleepromo

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#pengedarshakleekualaterengganu

#blogmegashaklee2.0

No comments:

Post a Comment