Wednesday 15 March 2023

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum sahabat semua. Pejam celik pejam celik tinggal beberapa hari aje lagi untuk umat Islam menyambut bulan Ramadhan.

Entry yang lepas saya dah berkongsi berkaitan dengan Set Puasa Shaklee. Kali ini saya nak berkongsi pula berkaitan dengan Set Kurus Shaklee.

Kurus Sebelum Raya


Pada bulan puasa, ada yang berjaya turunkan berat badan dan yang sedihnya ada juga yang berat badan bertambah. Hal ini banyak berkait dengan tabiat pemakanan dan cara pengambilan makanan.

Dalam usaha nak kuruskan badan, ada 3 tips yang perlu dititik beratkan iaitu;

1) Amalkan gaya hidup yang sihat.

Lakukan senaman 2-3 kali seminggu selama 20 minit.

2) Amalkan pemakanan yang sihat

Ambil makanan yang bernutrisi mengikut piramid makanan, amalkan pengambilan air kosong yang mencukupi ( 1Liter = 25kg berat badan )

Tips Minum 8 Gelas Air Di Bulan Ramadhan


3) Amalkan pengambilan makanan tambahan yang selamat dan semulajadi.

Makanan tambahan yang selamat dan semulajadi yang dicadangkan adalah Set Hello New You.

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Set Hello New You dengan harga promosi kerana bulan ini adalah bulan terakhir untuk dapatkan harga promosi tersebut.

Promosi Set Hello New You



Produk dalam Set Hello New You ini dapat menyokong dalam proses penurunan berat badan dan juga untuk kesihatan dan menjadikan badan juga lebih bertenaga walaupun berpuasa.

Set Hello New You ini menggunakan 3 konsep iaitu BAKAR, BUANG dan BINA.

Antara produk yang terdapat dalam set Hello New You adalah;


1) Lecithin

Lecithin bantu dalam memecahkan lemak dalam badan kita. Bila begini, segala lemak dalam badan kita ni akan dipecahkan. Jadinya lekas lah kurus dan shape up kan. 

Lecithin ni mengurangkan risiko kita mendapat penyakit darah tinggi, strok dan penyakit jantung. Bila nak kurus, sesuai sangat ambik lecithin ni tau. Dia bekerja dari dalam dan biasa kita panggil "work smart". ๐Ÿ˜ Banyak lagi sebenarnya fungsi lecithin ni. 

Manfaat Lecithin



2) Omega Guard

Omega Guard Shaklee ni dalam bentuk kapsul seperti lecithin juga. Ia adalah minyak ikan. 

Banyak je jenama minyak ikan di pasaran. Tapi keistimewaan Shaklee adalah, minyak ikan dari Omega Guard ini ditapis 3 kali untuk elakkan dari terdapat logam berat. 

Logam berat ni bahaya untuk badan kita, seperti merkuri, raksa. Sebab tu Shaklee sedaya upaya elakkan semua logam berat ni ada dalam Omega Guard Shaklee dan vitamin lain. 

Manfaat Omega Guard


3) Herblax:

Herblax bantu dalam detoks usus kita sepenuhnya iaitu usus besar. Berapa umur kita? Dah berpuluh tahun kan umur kita. 

Kalau umur kita ni baru 30 tahun, maksudnya dah 30 tahun usia usus kita. Bayangkan 30 tahun usus kita, tak detoks apa pun. Tak berikan nutrisi yang betul pada usus kita. 

Jadi bila ambik herblax ni, ia bantu untuk flush out semua yang lama lama dalam usus kita. Keluar najis lama lama, memang best giler rasa perut kita. Alhamdulillah. 

Manfaat Herblax


4) Cinch Shake Chocolate

Cinch Shake Coklat ni ada banyak fungsi, dan mengandungi leucine. Leucine ni bantu dalam bakar lemak kita kerana ia akan bantu dalam membina otot kita.

Seperti mana yang kita tahu, apabila bertambahnya otot, lemak dibakar dengan lebih hebat. 

Cinch shake coklat ni pun ada peranan untuk kenyang lebih lama sebab ia adalah produk yang miliki glisemik indeks rendah. 

Maksudnya apa? Maksudnya, ia lepaskan tenaga dalam keadaan perlahan-lahan, bukannya drastik. Sebab tu siapa yang nak sihat dan kurus, kena amalkan cinch shake coklat ni juga ye. Ia tak buat kita meraba-raba kelaparan. InsyaAllah. 

Manfaat Cinch Shake


Waaa best bukan. Ada harapan yang sangat tinggi untuk kurus sebelum raya nanti.

So, awak ke orang yang saya cari ini? Kalau betul klik link dibawah dan saya sedia membantu awak.

Trusted SID.


#setpuasa
#sethellonewyou
#setkurus
#setcinchduo
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleekualaterengganu


No comments:

Post a Comment