Saturday 25 March 2023

Riang Ria Fun Day Shaklee

Hai sahabat blog hazirahazli semua. Semoga sihat sihat selalu. ๐Ÿ’š๐Ÿ’š

Entry hari ini saya nak share berkaitan dengan satu program Bisness Shaklee yang shaklee anjurkan pada Hari Sabtu lepas, 18/3/2023. 

Program ini diadakan di empat lokasi Shaklee branch iaitu Shaklee KL Branch, Shaklee Home Office, Shaklee Branch Kota Bharu dan Shaklee Branch Johor Bahru.

Fun Day Shaklee di Shaklee Shop

Program Fun Day Shaklee ini berlangsung hanya satu hari dan ini bertujuan untuk kita explore Shaklee branch dan kenal dengan lebih rapat lagi berkaitan dengan bisness Shaklee.

Melalui program Fun Day ini, kita para sid berpeluang untuk jana lebih income dan harga yang ditawarkan sangatlah murah dan tak masuk akal.

Dah memang kita pengguna Shaklee, memang wajib grab la apabila ada promosi harga jatuh gaung ini. Antara produk yang ada promosi adalah;

Promosi Istimewa

Bagi yang bawa prospek dan yang baru join ahli pun ada hadiah yang sangat menarik. Yang dah sedia ahli pun tak dapat free gift yang sangat menarik ini taw.๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Antara hadiah yang ahli baru boleh dapat;





Free gift untuk new member

Untuk yang dah sedia ahli Shaklee pun ada hadiahnya jugak taw. Shaklee sangat adil.✌️✌️ Lagi banyak kita membeli, lagi banyak dapat hadiah.






Program Fun Day ini sangat mesra family dan ada juga aktiviti untuk kanak- kanak.

Aktiviti untuk kanak-kanak

Selain itu juga, mana mana program yang Shaklee anjurkan memang tak sah kalau Shaklee tak bekalkan dengan vitamin flow dan juga minuman dari produk Shaklee.๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Dalam program ini, Shaklee sediakan minuman air tenaga berperisa Lemon Lime secara percuma.

Air Performance Drink perisa Lemon Lime

Selain itu, ada juga disediakan minuman Cinch Shake Shaklee. Cinch shake Shaklee ada 3 perisa dan para pengunjung boleh mencuba ketiga tiga perisa tersebut. 


Cinch Shake perisa Chocolate,Vanilla dan Caffe Latte.


Fuhhh kenyang sangat taw. Ia la cinch shake ni kan as meal replacement. Bagi mereka yang membawa prospek sangat lah terbaik kerana mereka dapat mencuba sendiri produk shaklee ini dan boleh la mereka grab sekali promosi untuk bulan Ramadhan ini.

Sangat seronok kan program Fun Day ini. Sebenarnya program ink juga adalah salah satu cara untuk shaklee bantu para peniaga Shaklee untuk tambah income. Semakin banyak kita membeli semakin banyak bonus yang kita bakal dapat.

Melalui bisness Shaklee ini, ada 3C yang Shaklee tawarkan iaitu Cash bonus, car bonus dan juga Convention Trip. Siapa yang berusaha lebih mereka akan dapat lebih dan semua ahli Shaklee berpeluang untuk dapat ketiga tiga bonus tersebut. Lambat atau cepat pasti akan dapat asalkan putus asa tiada dalam kamus hidup anda.๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

So, kalau anda pun berminat nak join ahli dan nak mencari supplement Shaklee boleh order disini

hazirahAzli๐Ÿ’š


#setpuasa
#setcinchduo
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleekualaterengganu





No comments:

Post a Comment