Monday 9 October 2023

Mengapa Saya memilih vitamin Shaklee?

Assalamualaikum sahabat positif blog hazirahazli. Bersua kembali pada entry kali ini. Dalam apa juga yang kita lakukan, konsisten itu sangatlah penting.

Juga dari segi penggunaan supplement. Pengambilan supplement yang terbaik secara konsisten akan memberikan kesan yang terbaik pada badan kita.

Boleh baca DISINI testimoni pengguna produk Shaklee.

PENGALAMAN DENGAN PRODUK SHAKLEE

Saya mula berkenalan dengan Vitamin Shaklee pada tahun 2016 dan produk yang pertama adalah Alfalfa Complex. Waktu itu saya dalam pantang dan menyusukan anak yang pertama. Saya jadikan Alfalfa ini sebagai jamu moden.

Syukur Alhamdulillah sangat serasi dan susu badan juga meriah. Then, mula berkenalan dengan Vitamin C Shaklee pula. Dan times by times mula mencuba produk produk Shaklee yang lain lagi. Alhamdulillah. Apabila serasi dengan badan, syukur sangat dan banyak dah #shakleeEffect yang saya dapat.


Bukan diri sendiri sahaja, malah saya mula berkongsi pada anak2, suami dan keluarga. Semakin lama berkenalan dengan produk Shaklee ini memang dah jatuh cinta dan memang tak rasa nak cuba produk yang lain. Syukur Alhamdulillah bertemu dengan Shaklee.

SHAKLEE EFFECT YANG SAYA DAPAT.

Selain dari produk Alfalfa, saya juga dapat effect yang sangat best setelah amalkan Vitamin C secara konsisten. Yang bestnya adalah, tiada lagi masalah demam, batuk, selsema setiap bulan.

Dari zaman belajar sehingga dah kahwin masalah demam, batuk selsema ni selalu ada setiap bulan. Alhamdulillah sejak dari berkawan dengan Vitamin C Shaklee masalah itu selesai. ๐Ÿคฒ

Selain itu, saya juga rasai kesan yang best sewaktu hamil dan berpantang dengan produk Shaklee.

Boleh baca juga DISINI kenapa saya memilih Vitamin Shaklee.

Nak dapatkan produk-produk Shaklee? Terus hubungi saya secara direct dengan KLIK di WHATSAPP.


Jom dapatkan segera. PM saya dan saya bantu.


Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!


Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1242228


Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua.


hazirahazli ๐Ÿ’š,

Your Trusted Shaklee Independent Distributor

No.ID:1242228


#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#NextlevelBlogging

#blogmegashaklee

#pengedarShakleeMarang

#pengedarshakleeTerengganu

#pengedarShakleeKelulut.

#kursusspamurah 

#spashaklee 

#mobilespa

#mobilespamalaysia 

#kelasspaonline

#resVvixchallenge 

#feelyoung 

#polyphenols 

#coolparents 

#myyouthfulpower

#shaklee


No comments:

Post a Comment