Friday 27 April 2018

Cara bebas hutang melalui bisness spa TWB

Cara bebas hutang melalui bisness Spa TWB

Assalamualaikum semua. Bersua kembali kita. Asyik berjumpa je kan kita sejak akhir akhir nie. Banyakkk sangat ilmu yang nak dikongsi bersama.๐Ÿ˜‰

Pada zaman kini, rata rata penduduk Malaysia memiliki hutang. Hutang pinjaman pendidikan, hutang pinjaman kereta, hutang kad kredit dan lain-lain lagi. Hutang wajib dibayar taw. Sebab hutang ada yang sanggup putuskan hubungan silaturahim.

Projek The Walking Beauty (TWB) dikenali sebagai Spa Shaklee. Ini kerana produk yang digunakan dalam bisness spa TWB adalah dari produk shaklee. Bisness spa TWB berkonsepkan Spa Natural dan selamat.

Melalui bisness spa TWB, ahli TWB diajar ilmu spa, cara berbisness dan juga cara pengurusan wang hasil bisness spa ini. Amat beruntung bagi sesiapa yang mendaftar menjadi ahli TWB iniyang.

Ilmu spa yang dipelajari dari projek TWB ini khusus untuk wanita sahaja. Dengan itu, ahli TWB dapat memiliki spa diatas nama sendiri dan boleh menjalankan servis Spa Wanita. 

Selain dari itu juga, dengan ilmu spa TWB, ramai ahli TWB yang berjaya mendapatkan 'instant cash' melalui servis dan pakej spa yang dijalankan. Bagi mendapatkan pulangan yang lumayan , servis Spa Pengantin adalah jawapan nya.

Pakej Spa pengantin

Saya bagi contoh yerr. Melalui servis spa pengantin, harga yang diletakkan biasanya antara RM150-RM300. Dalam pakej ) pengantin (full facial, body scrub, mandi bunga, mandi susu, sauna). Bayangkan dalam seminggu dapat 10 orang untuk ambil pakej pengantin. Haaa..cuba buat kira-kira

RM300 x 10 orang = RM3000. Haa..amacam dah boleh buat saving kan. So, duit yang dapat dari servis spa boleh disimpan dalam tabung spa dan boleh la digunakan untuk langsaikan hutang. Pengurusan wang amatlah penting kerana pepatah ada mengatakan "sikit-sikit lama lama jadi bukit".

Tabung Spa
So, korang dah nampak jalan cara langsaikan hutang dengan hasil spa?

bersedia nak join TWB?

Just kontek;
Hazirah
Owner D'Rossy Beauty Spa
TWBians
Mobile spa Kuala terengganu
0136804658


No comments:

Post a Comment