Tuesday 17 April 2018

MODAL MINIMA BUKA SPA

๐ŸŒท Modal minima buka spa ๐ŸŒท

Assalamualaikum si cantik semua ๐Ÿ˜˜
Berjumpa lagi kita pada entry yang pasti menarik hati korang semua.

Relaxing mood

Saya yakin kat luar sana pasti ramai yang suka benda yang cantik cantik dan nak cantik kan?
Selalu ke spa. Cantikkan wajah. Betul kan? Haaa...jawab jujur.. Tak baik tipu..hehehee๐Ÿ˜

Dan pasti ramai juga yang bercita cita mahu miliki spa bukan? Dek kerana minat yang mendalam tentang kecantikan dan ilmu spa.

Meh sini saya nak tunjukkan jalan sikit bagi mana mana yang ingin memiliki spa atas nama sendiri dan juga miliki spa tanpa kedai.

Jenis-jenis Spa tanpa kedai 

1) Mobile spa
Beautician akan pergi ke rumah customer untuk memberi  khidmat rawatan mengikut tarikh, masa dan tempat yang dipersetujui oleh kedua dua belah pihak.

Mobile spa

2) Home spa
Customer akan datang ke rumah beautician untuk mendapatkan rawatan kecantikan mengikut tarikh dan masa yang dijanjikan.

Home spa

Melalui projek spa The walking Beauty (TWB) @ spa Shaklee, impian anda untuk memiliki spa dapat direalisasikan. Melalui projek TWB, konsep spa tanpa kedai akan diajarkan. 

Boleh rujuk Kursus spa The Walking Beauty 2018

Pada masa kini, mobile spa amatlah mendapat permintaan tinggi dek kerana wanita zaman sekarang ramai yang bekerjaya dan sentiasa mahukan yang senang,mudah dan pantas.

Bagi yang ingin memiliki spa buat pertama kalinya, mobile spa amatlah disarankan. Hal ini kerana dengan mobile spa, korang tidak perlu keluarkan modal yang besar, sewa kedai, bil air dan elektrik dan juga waktu bekerja yang terikat.

Selain itu, service mobile spa memudahkan kedua dua belah pihak, customer dan juga beautician. 
Dengan memilih servis mobile spa, customer tak perlu bersiap siap nak ke spa, tak perlu drive dan juga tak perlu memikirkan mana nak letak anak-anak bila ke spa. Syoknya kan. Customer just tunggu dirumah dan beautician datang untuk membelai kulit wajah.

Bila customer happy, kita pun akan happy sama kerana dapat memberikan sesuatu nilai yang baik dan menjadikan customer kita cantik sama.


So, macam mana korang?
Dah nampak jalan? Cara untuk memiliki spa sendiri dengan modal yang minima. Sangat lah bertuah korang jika sertai Mobile spa TWB kerana banyak peluang yang korang akan dapat. Yang paling best TWB menawarkan 5 PENJURU INCOME. Nie la rahsia terbesar dalam TWB dan korang semua pun layak untuk memiliki 5 income tersebut. Yang paling penting, jom sertai TWB dulu. 

Haaa...Mesti dah berkobar kobar nak tahu lebih lanjut dan nak sertai TWB kan. 

Jom cepat cepat sertai kami. Jangan tunggu lama lama untuk merealisasikan impian anda. Agen spa diperlukan segera bagi mengembangkan lagi gelombang TWB keseluruh negeri. Ahli TWB dah ada diluar negara taw. Jangan terkejut. Fenomena Mobile spa sudah berleluasa di seluruh negara dan amat rugi jika korang tidak mengambil peluang dalam ruang yang begitu luas ini.

Just kontek⤵
Hazirah
Ahli TWB Kuala Terengganu
Owner D'Rossy Beauty Spa
013-6804658

fb: Nur Hazirah
ig: Nurhazirah1989

2 comments:

  1. TWB the best..kalau nk run bisnes spa WAJIB join TWB..pakej yg lengkap!!!

    ReplyDelete
  2. TWB the best..kalau nk run bisnes spa WAJIB join TWB..pakej yg lengkap!!!

    ReplyDelete