Saturday 7 April 2018

Kursus Spa The Walking Beauty 2018

Assalamualaikum. Berjumpa lagi kita pada entry kali nie. ๐Ÿ˜Š

Mungkin ada kat luar sana yang tertanya tanya, apakah kursus Mobile Spa dan Home Spa TWB?

Kursus Mobile Spa dan Home Spa TWB adalah satu projek yang direka khas untuk golongan wanita yang tercari-cari bisnes yang MUDAH, SIMPLE dan FUN. Walaubagaimanapun, ia sangat menguntungkan.

The Walking Beauty (TWB) ialah satu projek Spa Shaklee di bawah organisasi Ainul D’Secrets Sdn Bhd.

Peserta kursus akan diajar zero to hero bagaimana untuk menjalankan bisnes Mobile Spa mahupun Home Spa.

Peserta kursus akan diberi latihan intensif untuk memulakan perniagaan Mobile Spa dan Home Spa, diberi sijil dan terima produk Spa seterusnya akan dapat akses ke group support seumur hidup.

Untuk pengetahuan korang semua, produk spa yang digunakan adalah Youth Skincare dan telah diuji secara klinikal selama 8 tahun, selamat dan bebas dari 1500 bahan kimia merbahaya mahupun yang sering dipersoalkan. Youth juga telah menjalani ujian Skin Age Index yang di buat oleh para Dermatologist antarabangsa.

                             Skin age index

Youth skincare


Pada harga serendah rm1999, peserta kursus akan mendapat banyak manfaat. Kursus spa TWB adalah kursus spa termurah. Eh betul ke..??
Betul la sebab peserta kursus akan dapat manfaat seperti dalam poster ⤵


Harga kursus spa 2018

 Youth Complete Set
- Scrub
- Masker
- Beg SPA
- Ion Massage
- Steamer
- Trial Kit
- Sijil

Selain itu juga, dalam kursus spa TWB peserta akan diajar 5 + 1 ilmu spa. Best kan kerana dengan hanya RM1999 dapat banyak ilmu spa. Kat luar sana ada je kursus spa rm5k namun hanya ilmu facial sahaja yang dipelajari. Produk kecantikan untuk menjalankan bisness spa tidak diberi. Antara 5 + 1 ilmu spa yang diajar adalah;

- Relaxing Facial
- Body Scrub
- Aura Bath
- Hands & Foot Spa
- Sauna

*+1 how to set up home & mobile spa*

Seronok kan. Setelah selesai proses training one to one, peserta akan diberi sijil. Maksudnya disini, anda adalah ahli TWB yang sah dan anda adalah beautician yang bersijil. Super duper best kita dapat miliki spa atas nama sendiri dan terus je boleh buat duit kepuk kepuk. Macam saya, spa saya D'Rossy Beauty Spa. Saya gunakan konsep roses sebab tue la nama Rossy diberi ๐Ÿ˜Š.

Miliki spa atas nama sendiri

Sekian dulu entry kali ni. Ada yang berminat nak belajar ilmu spa TWB?
Boleh kontek⤵

Hazirah
Owner D'Rossy Beauty Spa
Ahli shaklee anda ๐Ÿ˜Š
013-6804658






No comments:

Post a Comment