Tuesday 11 April 2023

Bisness Online Terbaik Malaysia: Bisness Shaklee

Assalamualaikum semua. Selamat datang kembali ke  blog hazirahazli. Entry kali ini saya nak share berkaitan dengan bisness online terbaik di Malaysia.

Ok sebelum itu, saya nak berkongsi maksud bisness Online.

Bisness online

MAKSUD BISNESS ONLINE

Bisness online adalah bisness melalui alam maya dimana yang penting adalah rangkaian internet. Selain itu, anda memerlukan handphone atau pun laptop bagi menjalankan bisness online.

Berkadaran dengan 50% rakyat Malaysia juga membeli melalui online berdasarkan dari sumber Berita Harian.


5 KEBAIKAN BISNESS ONLINE


1) Tanpa sewa kedai.

Bisness online ini sangatlah mudah dan tak perlu kedai fizikal. Jadinya, anda tak perlu untuk sewa kedai dan pergi buka kedai setiap pagi. 

Kebiasaan peniaga yang mempunyai kedai akan membuka kedai setiap pagi. Jika lambat maka rezeki susah nak datang.

2) Tanpa perlu keluar rumah.

Masa kini bisness online menjadi pilihan ibu2 dan juga suri rumah. Mana taknya, mereka tak perlu keluar dan boleh melakukan bisness hanya di rumah sambil uruskan anak soleh solehah.

3) Pasaran lebih meluas.

Dengan capaian internet, anda boleh mendapat segmen pelanggan yang dijual. Sebagai contoh, walaupun permulaaan bisnes anda sebagai penjual produk kesihatan yang mulanya hanya spesifik kepada pengguna di kawasan Terengganu sahaja tapi dengan adanya capaian internet dan teknologi seperti facebook ataupun instagram membolehkan anda membuat pengiklanan di situ.

Keadaan ini sekaligus dapat meluaskan pelanggan anda yang tidak hanya terhad kepada rakyat seluruh Malaysia sahaja malah mungkin juga pelanggan daripada antarabangsa.

4) Modal yang rendah.

Bisness online hanya memerlukan capaian internet, handphone dan juga laptop.

Dengan keperluan asas ini, bisness online anda akan tersebar ke seluruh negara.

5) Masa yang fleksibal

Walaupun dimana anda berada, anda bebas untuk berbisness. Pengalaman diri sendiri, sambil menunggu anak2 pulang dari sekolah sempat untuk saya buat marketing berkaitan dengan bisness.

Haaa bisness online ini sangatlah mudah dan dimana mana boleh buat asalkan ada keperluan asasnya iaitu internet.๐Ÿ˜€

Bisness Shaklee juga adalah salah satu bisness online. Namun, jika anda seorang yang berfikiran jauh, anda mesti fikir untuk tidak menjual selamanya.


So, anda akan berfikiran jauh untuk kembangkan lagi bisness. Aktif mencari agent dan juga menjadi stokis. Dan ada juga yang berfikiran untuk menjadi bos pada bisness tersebut namun memerlukan modal yang sangat besar. 

Dalam kata lain menjadi seorang founder pada satu2 produk. Namun dalam Bisness Shaklee anda boleh laksanakan impian anda ini kerana Bisness Shaklee adalah "invest in people".

Setiap pelanggan yang kita jaga, ibarat kita sedang bina suatu investment untuk masa depan kita & passive income kita dengan sistem yang sangat adil.

4 SEBAB KENAPA BISNESS SHAKLEE ADALAH BISNESS ONLINE TERBAIK


✔️ Tidak terikat dengan masa.

Sepanjang saya menjalankan bisness Shaklee, masa saya tidk lagi terikat sewaktu zaman kerja dulu 8am-5pm di pejabat.

Namun dengan masa yang fleksibel ini banyak mengajar kita tentang disiplin terhadap masa.

Paling kurang kita perlu peruntukan minimum 2 jam untuk kita fokus pada hal bisness namun kita sendiri boleh memilih waktu tersebut.

Sebab itulah ramai kalangan suri rumah yang terlibat dengan bisness online ini kerana walaupun sibuk uruskan hal rumah tangga dan anak anak, masih lagi boleh jalankan bisness Shaklee ini.

✔️ Bisness yang tidak bermusim

Bisness shaklee ini sangatlah terbaik untuk anda pertimbangkan untuk dijadikan bisness online kerana bisness ini tidak bermusim.

Sentiasa ada orang yang mencari supplement shaklee seperti set hamil, set bersalin. Ia la kan, mengandung, bersalin mana ada musimnya kan. Setiap hari akan ada kelahiran baru. Ye kan.๐Ÿ˜๐Ÿ˜

✔️ Risiko rendah untuk rugi.

Yuran keahlian Shaklee hanya rm35 dan bila bila masa aje dah boleh mula buat bisness. So, risiko untuk rugi sangatlah rendah dan kos tak sampai rm50 pun.

Shaklee Independent Distributor

Tambahan lagi, ada juga yang daftar ahli tanpa bayar rm35. Boleh baca sini.

Yang bestnya lagi, tanpa keluarkan rm35 namun terus dapat sekali produk. Terus konsisten ambil supplement tersebut dan rasai kesan yang baik. So, mana ada nak rasa ruginya kan. Lagi bersyukur adalah kerana kesihatan semakin baik asbab dari supplement Shaklee. Alhamdulillah ๐Ÿคฒ

✔️Produk Shaklee dah lebih 60 tahun di pasaran.

Pada tahun 2021/2022 Shaklee telah memenangi anugerah "Shaklee Trusted Brand".

Anugerah Trusted Brand 2021 dan 2022

So dari sini kita dapat lihat betapa ramai yang dah rasai kesan yang baik dari produk Shaklee dan dah dikenali ramai.

Produk yang selamat dan terbaik melalui banyak kajian akan kekal lama dipasaran dan dipercayai oleh ramai orang.


So apa ditunggu lagi? Anda sedang mencari bisness online yang terbaik? Saya harap entry ini dapat membuka pintu hati anda dan dapat memberi manfaat.

Memang banyak bisness online kat luar sana namun hak kita untuk memilih yang terbaik agar usaha kita sepanjang menjalankan bisness itu tidak mengalir ke longkang.✊ 

Saya sangat berbesar hati untuk ajak anda sama2 berjaya dalam bisness Shaklee ini dengan klik disini.

Juga boleh kontek saya disini

Regards,
hazirahazli๐Ÿ’š๐Ÿ’š

Your trusted Shaklee Independent Distributor.
Your leader Shaklee.

#NextlevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
#PengedarShakleeMarang
#PengedarShakleeKelulut
#PengedarShakleeKualaTerengganu

No comments:

Post a Comment