Thursday 20 April 2023

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA: DUIT TAMBAHAN DARI SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua sahabat blog hazirahazli. Entry kali ini saya nak share berkaitan dengan insentif Shaklee Malaysia berikan pada ahlinya.

Insentif Shaklee Malaysia

Insentif ini ialah duit tambahan yang Shaklee akan berikan pada ahlinya yang layak melepasi kriteria yang disyaratkan. Insentif yang diberikan adalah sebanyak rm600 setelah ahli Shaklee berjaya efektif dengan pangkat supervisor dan senior supervisor bermula bulan April hingga June 2023.


Dalam Shaklee, pangkat supervisor adalah tangga yang pertama dan senior supervisor adalah tangga yang kedua. Rujuk gambar dibawah.

Pangkat didalam Shaklee


Anda yang belum join ahli Shaklee juga ada peluang untuk mendapatkan insentif ini taw. Asalkan anda ada mindset yang betul, habit yang bagus iaitu rajin menambah ilmu dan ada kemahuan yang tinggi untuk belajar. Namun pertamanya, anda haruslah join ahli Shaklee dulu ye.😁


Boleh la klik dibawah ye.

Join ahli.

Zaman now, rm600 sangatlah berharga dan andai kita ada peluang untuk dapatkan nya kenapa kita nak menolak kan. Dengan tambahan rm600 ini banyak sangat yang kita boleh dapat.


Saya dah pun berangan angan taw rm600 dikreditkan ke dalam akaun saya nanti. Alhamdulillah. Bagi saya seorang suri rumah, dengan duit tambahan dari Shaklee ini saya akan rasa sangatlah bersyukur dan banyak lagi yang saya boleh lakukan.


Betul kata orang, duit bukanlah segalanya namun untuk membahagiakan orang tersayang memerlukan duit. Betul kan? 

Anak anak soleh solehah ibu ayah

Sebenarnya, Shaklee bukan sahaja bagi rm600, namun total selama 3 bulan yang Shaklee akan bagi pada ahlinya yang layak lebih kurang rm5k bagi yang berpangkat supervisor dan lebih kurang rm6k bagi mereka yang berpangkat senior   supervisor.


Dengan insentif yang saya bakal dapat ini, saya akan gunakan untuk bawa suami dan anak2 pergi bercuti. Tambahan lagi kita semua telah keluarkan banyak duit bagi persiapan buka sekolah awal tahun lalu dan juga bulan ini bagi persiapan hari raya. Betul kan? 


So dengan duit tambahan ini dapatlah saya belanja suami dan anak2. Pergi bercuti siapa je tak suka kan. Waaa seronoknya. 🀩🀩🀩

Bercuti bersama keluarga adalah salah satu aktiviti keluarga setiap tahun.


Saya bercadang untuk bawa anak2 bercuti ke Dabong, Kuala Krai Kelantan dan bagi merasa pengalaman untuk naik kereta api (KTMB).

Perjalanan kami dari Terengganu ke Kota Bharu lebih kurang 5 jam. Dan kami akan rasai pengalaman naik kereta api ,KTMB dari Wakaf Baru ke Dabong. Saya plan untuk berada disana selama lebih kurang 3 hari 2 malam. 

Banyak aktiviti yang kami boleh lakukan sepanjang berada disana seperti naik ATV, masuk gua, melawat kawasan air terjun, makan makan. Pengalaman bercuti dan merasai suasana yang bebas dari kesibukan kota.😍😍

Sebenarnya dalam masa yang sama saya juga berpeluang untuk dapatkan trip percuma Shaklee pada tahun hadapan. Nampak macam pelik kan tapi itulah shaklee.

Dengan duit insentif yang saya dapat itu, saya berpeluang untuk dapat percutian ke cruise pada tahun 2024 dengan izin Allah. In shaa Allah. Alhamdulillah.



Next entry saya akan bercerita pasal trip percuma Shaklee ini. Stay tuned naa✌️✌️

Apa2 pun, dengan insentif yang Shaklee bagi ini sangatlah seronok dan dapat membantu kita untuk lebih serius dalam membina empayar bisness kita sendiri.

Yang penting anda juga jangan lepaskan peluang untuk dapatkan insentif ini dan juga berada dalam komuniti Shaklee yang sangat terbaik dan berbaloi untuk anda berada dalam komuniti ini. Percaya lah. Boleh baca disini, Komuniti Shaklee sangat Best.

hazirahAzli πŸ’š

Id:1242228

Whatsapp

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Your Shaklee Leader

Bisness Builder.


#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment