Wednesday 24 May 2023

Cara Mudah Untuk Renew Shaklee Membership

Assalamualaikum sahabat semua. Diharapkan anda sihat2 selalu dan dapat menjalani kehidupan ini dengan penuh keberkatan dari Allah swt.


Keahlian anda dah expired?

Inilah masanya untuk anda Renew Shaklee Membership. Sebab Shaklee bagi promosi best untuk ahlinya. Samada ahli lama nak renew atau baru join ahli, dua² dapat manfaat. 😍😍

Ok sebelum tu saya nak share detik detik pertemuan saya dengan Shaklee.πŸ˜‰

DETIK PERTEMUAN DENGAN SHAKLEE


Saya mendaftar ahli shaklee pada tarikh 21/11/2016. Kiranya tahun ini dah tahun ke-7 saya bersama keluarga Shaklee dan komuniti Shaklee.

Yeayy dah ahli Shaklee


Namun, pada bulan 5 tahun yang sama saya dah pun makan vitamin Shaklee iaitu Alfalfa Complex as jamu moden. Waktu tu dalam pantang anak sulung.

Manfaat Alfalfa



Then, rasa kesan yang baik dan saya bermula memang niat nak berbisness disamping ada terdetik di dalam hati untuk mencari bisness yang boleh menggantikan kerja hakiki waktu tu sebagai "engineer".

Ex-engineer turn to mom-entrepreneur


Perasaan pada kerja dah lain sejak ada anak. Nak masa yang lebih untuk anak2 dan ditambah pula dengan letih yang melampau apabila rutin harian juga dah berubah apabila kita menjadi seorang ibu yang bekerja. Then, waktu ni Vitamin yang ke-2 saya ambil adalah Vitalea Iron Plus. Bakal berubah nama menjadi Vita-Lize.

Info tentang Vita-Lize

MANFAAT AHLI SHAKLEE

1) Penjimatan harga sehingga 20% bagi setiap produk. Tak kira lah anda hanya makan sendiri atau nak berbisness. Jika anda berniat nak buat bisness, anda dah boleh dapat untung runcit dengan setiap jualan harga retail.

2) Cash bonus setiap bulan apabila anda mencapai min 150uv nilai produk. Semakin tinggi nilai uv anda semakin besar cash bonus yang anda akan dapat setiap 14 hari bulan setiap bulan.

Dan dari sini,  anda juga berpeluang untuk makan vitamin Shaklee secara percuma.

3)  Berpeluang untuk mendapat Car bonus Shaklee. Nama lain dia adalah "pencen seumur hidup Shaklee". Ini kerana sekali anda dah layak mendapat "car bonus Shaklee", anda akan layak sampai bila bila selagi bisness dan empayar anda sedang membina.

Bukan Shaklee bagi sebiji kereta taw namun Shaklee akan bagi cash yang akan ditunaikan ke dalam akaun bank kita. Dannnn kita boleh buat apa saja dengan cash tersebut sama ada nak beli kereta idaman, nak saving atau pun nak beli rumah. Terpulang pada ahli shaklee tersebut. Waaa best kan.

Shaklee yang bayarkan setiap bulan



4) Percutian mewah 7 stars. Semua ahli Shaklee yang melepasi syarat layak untuk mendapat tiket percutian mewah. Yang best nya percutian bersama Shaklee ini adalah anda boleh bawa keluarga sekali, suami, anak2 dan juga ibu ayah.

Kiranya, jika anda bercadang untuk bawa ibu ayah untuk merasai percutian bersama Shaklee, anda boleh usaha dan fight untuk dapatkan sekali tiket buat mereka. Segala usaha anda tak akan mengalir ke longkang dan pada masa sama kita dapat membahagiakan orang tua kita. Jangan tak tahu, ada sesetengah company yang tak berikan manfaat seperti Shaklee ini. Manfaatnya hanya untuk diri anda sahaja. Tak best la kan.πŸ˜”

CARA UNTUK RENEW KEAHLIAN SHAKLEE



Pada bulan ini, Shaklee menawarkan satu promosi yang sangat best untuk ahlinya. Samada ahli lama nak renew atau baru join ahli, dua² dapat manfaat. 😍😍


Tawaran Pada Bulan Ini

Tawaran best pada bulan ini! 

1. Set Sihat Rahmah A

Vit C + ESP = hanya RM99 shj

Bagus untuk kulit cantik, ibu hamil, ibu menyusu, ibu berpantang, ibu yg sibuk, yg tgh on diet, 

2. Set Sihat Rahmah B

2 Vita C + 2 ESP = hanya rm188


3. Set Hello New You.

Sesuai yang tengah on diet IF. Ambik set ni utk result yang lebih terbaik, badan lebih fit dan InsyaAllah dapat kurus yang cantik. 

Satu set hanya RM353, 

Dapat percuma satu tong Cinch Shake perisa Vanila. 

Dalam set ni ada agen detoks terbaik, agen bakar lemak super padu dan agen bina otot lebih fit. 

Hello New You Set


Pilih jer salah satu, Alhamdulillah dh aktif. Tiada yuran tambahan. Just dgn belian barangan sudah mengaktifkan kembali keahlian sahabat. ✅

Senangkan..

"Masalahnya saya tak tahu keahlian saya tu ada lagi atau tak la Hazirah, dah lama sangat. Tak ingat". 

Ok baik sahabat, 

Usah khuatir, saya akan bantu sahabat. Andai memang dah tiada dlm sistem, jom daftar baru. Contoh sahabat grab promo Set Sihat Rahmah, InsyaAllah melayakkan sahabat menikmati ;


Free membership (jimat RM35) ✅

Free pos ( jimat RM10)✅


Apa yang sahabat bakal terima? 

Alhamdulillah, sahabat terima nikahnya eh eh😝😝 

Sahabat akan terima maharnya dalam bentuk barangan iaitu, 

Vit C sebotol,

ESP setong


Tiada yuran lain. New member dapat menikmati percuma kos pos. Ahli lama just add on RM10 shj.

Menu Rahmah kali ni Shaklee fokus memberi peluang kepada seluruh rakyat Malaysia menikmati suplement terbaik Shaklee dengan harga mampu milik. 

Dan paling penting, anda dapat menikmati kesihatan yg lebih baik daripada sebelum ini.

Selain dari itu, anda juga boleh follow steps seperti video dibawah untuk renew keahlian anda selepas ini.✌️




Once join ahli, kita diberikan website secara percuma sahaja. Gunakan sebaiknya. Samada nak gunakan untuk diri sendiri dan berkongsi dengan orang lain terpulang. Bagi yang serius berbisnes lebih banyak tawaran dari syarikat bakal dinikmati. 

Apapun jom sign up dulu dan renew keahlian anda!!

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1242228

Boleh klik link di bawah yeπŸ™‚

www.wasap.my/60136804658.blogjoinahlibaru.


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeMarang
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline



No comments:

Post a Comment