Tuesday 23 May 2023

Cash Rebate Untuk Makan Vitamin Percuma.

 Assalamualaikum sahabat setia blog hazirahazli ๐Ÿ’š. Diharapkan agar entry ini memberi manfaat kepada anda semua dan juga memberi ilham bagi mereka yang nak mulakan gaya hidup sihat dengan mula amalkan supplement. Dannn yang bestnya secara percuma sahaja anda dapat bekalkan supplement buat diri anda dan juga keluarga anda.



Haaa. Best ke sangat best macam ni? Tak dinafikan pada masa kini, sudah ramai mereka yang ada kesedaran tentang pengambilan vitamin bagi melengkapkan nutrisi yang hilang atau berkurang di dalam badan kita. Namun, ada yang fikirkan tentang kos yang perlu diperuntukkan dan juga memilih jenama vitamin yang terbaik. Anda Boleh Baca Disini.

CARA UNTUK DAPATKAN CASH REBATE


Cash rebate bermaksud rebat tunai dimana anda akan dapat kembali pulangan wang setelah membuat sesuatu perbelanjaan.

Dalam sistem Shaklee, anda juga layak untuk dapat cash rebate walaupun anda hanya seorang pengguna Shaklee dan bagi yang membuat bisness Shaklee lagi la dapat cash rebate ini.

Cash rebate Shaklee boleh diperolehi setiap bulan dan Shaklee akan masukkan nilai cash rebate tersebut ke dalam akaun bank yang kita berikan sewaktu mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Salah satu sebab mengapa saya selalu berkongsi pada mereka diluar sana tentang mendaftar ahli Shaklee walaupun anda makan sahaja adalah cash rebate ini.

Tersangatlah rugi andai anda seorang pengguna Shaklee dan anda dah rasai kesan yang baik dengan produk Shaklee, namun anda memilih untuk dapatkan vitamin tersebut di farmasi, klinik atau pun di e-commerce. Hal ini kerana apabila cukup min 150uv nilai produk, anda dah layak untuk dapatkan cash rebate. 

Anggaran Nilai Cash Rebate Shaklee

Semakin banyak yang anda buat belian, semakin banyak nilai bonus yang anda boleh dapat. Dengan bonus tersebut yang mana anda akan dapat setiap 14 hari bulan setiap bulan, anda boleh gunakan untuk membeli vitamin anda. 

Cash rebate dari Shaklee


Dan apabila anda membeli, nilai uv akan mula terkumpul dan akan ditukarkan kepada cash rebate. Haaa kan ibarat anda makan vitamin secara percuma. Mudah kan. Anda hanya perlu kumpul order sesama adik beradik, rakan kerja dan membuat pesanan melalui online di HQ Shaklee.

Juga bagi mereka yang berdekatan dengan branch Shaklee boleh membuat belian di sana. Lagi seronok taw kerana ibarat shopping tapi duit masuk. Haaa๐Ÿค”๐Ÿค” Seronok sangat kan.

Shopping di Branch Shaklee




So, apa lagi? Anda juga nak dapatkan cash rebate untuk makan vitamin secara percuma?
Boleh terus aje isi detail di link DISINI

Selain anda mengumpul cash rebate anda juga boleh menikmati penjimatan sehingga 20%. Untung kan berbanding anda membeli di farmasi dan juga e-commerce. Berkat pun boleh dapat sama dan ini sangatlah penting kerana apa yang kita makan jadi darah daging.๐Ÿ‘

Nak tahu lebih detail juga boleh klik dibawah;

Stay tune untuk saya ceritakan detik detik pertemuan saya dengan Shaklee sehingga saya dapat menikmati vitamin secara percuma setiap bulan.✌️✌️

hazirahazli ๐Ÿ’š,
Your Trusted Distributor Shaklee,
Bisness Leader.
1242228


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeMarang
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline

No comments:

Post a Comment