Monday 17 July 2023

Jana Pendapatan Lumayan Dengan Kerja Dari Rumah

Assalamualaikum dan salam ceria sahabat blog hazirahazli. Pada masa kini, masih ramai yang tercari cari dengan pekerjaan yang boleh menjana pendapatan walaupun hanya berada di rumah.

Jana Pendapatan Lumayan Walaupun Kerja Dari Rumah


Tak kurang juga diri saya sendiri pun juga mencari cari pekerjaan yang boleh jana pendapatan lumayan walaupun hanya berada di rumah.

Perasaan ini mula terdetik sebaik sahaja bergelar menjadi seorang ibu. Dan waktu dalam pantang anak pertama saya sudah mula berjinak jinak dengan dunia bisness walaupun pada masa itu saya zero ilmu tentang bisness.

So,nampaklah kan betapa saya nak mencari pekerjaan yang boleh menjana pendapatan lumayan walaupun berada dirumah.

KERJA DARI RUMAH

Sewaktu dalam berpantang anak sulung saya mula amalkan Alfalfa Complex Shaklee as milkbooster. Memang beli untuk makan sahaja dan belum la jadi ahli Shaklee.

Alhamdulillah. Dah rasai kesan yang sangat best dan serasi dengan badan. Then, saya mencuba produk lain iaitu Vitamin C SR dan mula daftar ahli.

Amazingly, saya rasa sangat perubahan pada badan. Pada bulan selepasnya saya tiada lagi masalah batuk, selsema. Kebiasaanya setiap bulan pasti saya akan terima penyakit ini, batuk selsema.

Bermula dari siti nekad untuk mulakan bisness Shaklee dan berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee yang kita dah rasai pada orang ramai. Alhamdulillah.

SKOP BISNESS SHAKLEE 

Dalam apa jua bisness tak ada istilah mudah dan senang. Pasti semuanya perlu ada kerja dan pengorbanan yang perlu dilakukan.

Pengorbanan dari segi tenaga dan masa. Dalam bisness Shaklee, marketing semua kita dah tak perlu fikirkan kerana company Shaklee sendiri dah sediakan bahan bahannya.

Tinggal kita sebagai ahli Shaklee yang berbisness untuk gunakan sebaiknya.

Dalam bisness Shaklee yang penting adalah kita sendiri guna dan rasai kesan yang baik dari produk Shaklee tersebut. Then, kita mula berkongsi dengan mereka diluar sana.

Kita adalah Duta  Produk Shaklee. Shaklee mengeluarkan produknya sendiri dan banyak melabur pada kajian. So, Shaklee akan lakukan kajian yang sangat detail dan lengkap sebelum mengeluarkan sesuatu produk itu ke pasaran.

Yang bagusnya produk Shaklee ini adalah dia ada kajian Landmark Study dan telomere study. Saya akan berkongsi secara details pada entry akan datang.

PENDAPATAN LUMAYAN.

Hasil tidak akan pernah mengkhianati usaha. Siapa yang usaha lebih pasti akan dapat lebih. Itulah sistem dalam bisness Shaklee 

Apabila bekerja dari rumah, disiplin yang tinggi dalam diri perlu seiring dengan usaha dan tawakal pada Allah.

Kenapa saya begitu yakin dan memilih bisness Shaklee?

Kerana dah banyak sangat proven results dan proven mentor. Mentor dalam group bisness saya rata rata dari mereka yang bekerja dalam bidang professional suatu masa dahulu dan kini sedang menikmati pendapatan lumayan hasil bekerja dari rumah dengan bisness Shaklee.

Kalau mereka semua boleh dapat, kita yang bermentor kan mereka semua pun pasti boleh dapat sama. Tinggal untuk duplicate dan usaha, doa pada Allah swt.

Best kan dengar ayat ini dan ini memang proven.

"Bisness gaya Family, income gaya korporat".

Fuhhh berkobar kobar dan terbayang bayang saya pun dapat menikmati hasil yang sama. Amin In shaa Allah.

Proven results. Ni baru satu. Ada lagi yang mentor mentor kongsikan.



Gaji Dalam Masa 7 Hari.


Awak pun nak kerja dari rumah? Masih tercari cari bisness yang sesuai.

Klik link WhatsApp saya akan berkongsi pengalaman dan kebaikan dalam bisness Shaklee ini.

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!


Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1242228


Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua..

hazirahazli ๐Ÿ’š

No.ID:1242228



#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarShakleeMarang
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
#resVvixchallenge
#feelyoung
#polyphenols
#coolparents
#myyouthfulpower
#shaklee








No comments:

Post a Comment