Monday 17 July 2023

Tips Memulakan Bisness Online Pada Masa kini

Assalamualaikum dan salam ceria sahabat blog hazirahazli. Entry yang lepas saya ada kongsikan tentang Jana pendapatan lumayan walaupun kerja dari rumah. Dan entry kali ini saya akan kongsikan pula tips memulakan bisness online pada masa kini.

5 TIPS BISNESS ONLINE

Anda baru nak berjinak jinak dalam dunia bisness online? Yes kebanyakan mereka pada masa kini kerja dari rumah dan lakukan bisness online. Tak salah pun malah ramai dah berjaya mendapatkan pendapatan yang lumayan dengan hanya berbisness online. 

Malah ada juga yang lakukan bisness online ini secara part time. Jom sama sama kita ikuti tips untuk memulakan bisness online yang anda perlu tahu.๐Ÿ‘๐Ÿ‘

1) Pilih produk yang terbaik


Dalam memulakan sesuatu bisness online, yang paling utama adalah produk yang bakal kita jual. Pilihlah produk yang sentiasa mendapat sambutan dan sentiasa ada orang cari.

Produk dalam bidang kesihatan dan juga kecantikan tidak bermusim. Pada masa kini dah ramai yang mempunyai kesedaran dan memilih produk kesihatan seperti vitamin untuk cukupkan nutrisi dalam badan.

2) Pilih syarikat yang stabil.


Syarikat yang stabil sangatlah penting bagi memastikan produk sentiasa dapat dikeluarkan dan juga bagi memastikan produk tersebut selamat.

Selain dari itu juga, syarikat yang stabil sangatlah penting bagi memastikan untuk kita perolehi segala benefit dari company tersebut.

3) Pilih bisness yang bermentor.


Bisness samada online atau pun offline, perlulah mempunyai mentor untuk dijadikan sebagai rujukan dan juga sebagai proven results.

Melalui mentor tersebut, kita akan menjadi pebih yakin untuk memulakan sesuatu bisness itu. Hal ini kerana apabila mentor dah berjaya dapatkan apa yang kita nakkan, lambat atau cepat kita pun pasti akan dapat sama apabila kita duplicate apa yang mentor lakukan.

4) Pilih circle bisness yang positif


Dalam berbisness bukan hanya mengejar keuntungan semata mata. Bisness yang terbaik adalah yang mengajar kita tentang hal Akhirat sama kerana bisness sangatlah berkait rapat dengan tawakal pada Allah.

Amatlah penting untuk memilih circle bisness yang positif dan saling membantu satu sama lain.

5) Mindset yang betul.

Untuk memulakan sesuatu bisness, mindset sangat penting. Mindset yang positif dan yakin kita boleh buat. Bukan ragu ragu lagi namun yakin 200% kita akan berjaya dalam bisness yang diceburi tersebut.


So anda dah yakin untuk mulakan bisness online?
Semoga tips ini sangatlah membantu anda semua.
Tak tahu nak berbisness online apa?

Klik link WhatsApp saya akan share tentang bisness yang terbaik pada masa kini.


Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.


Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua..


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarShakleeMarang
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline
#resVvixchallenge 
#feelyoung 
#polyphenols 
#coolparents 
#myyouthfulpower
#shaklee


No comments:

Post a Comment