Tuesday 11 July 2023

Perbezaan Vivix Dan ResV Shaklee-Super Hero Shaklee

 






Assalamualaikum dan salam ceria sahabat blog hazirahazli. Entry kali ini saya akan berkongsi tentang Perbezaan Vivix dan ResV Shaklee.

Sama tapi tak serupa.πŸ€— Kalau ditanya mana yang terbaik? Jawapannya adalah dua dua adalah terbaik dan mempunyai manfaatnya yang tersendiri.

Jom baca lebih lanjut lagi. Kemungkinan Vivix terbaik untuk awak semua dan juga mungkin ResV yang awak perlukan. Dan kemungkinan awak memerlukan kedua duanya.

Jika ditanya pada saya, saya suka kan Vivix kerana Vivix bersifat cecair dan rasa keenakan minuman botani itu pada lidah. Dan ResV juga saya suka kerana memudahkan saya. Hanya buka penutup, ambil 2 biji dah selesai. Berada di bilik pun masih boleh ambil ResV keranan penyimpanannya juga sangat mudah.πŸ‘πŸ‘


PERBEZAAN VIVIX DAN RESV SHAKLEE

Merujuk jadual dibawah, terdapat beberapa perbezaan antara Vivix dan ResV. Antaranya dari segi ramuan, bentuk, cara penyimpanan, cara pengambilan dan juga semestinya dari segi harga.

Perbezaan Vivix dan ResV

1) Ramuan:

Ramuan Utama Vivix dan ResV.

  • Vivix dihasilkan dari 4 bahan alami iaitu Anggur Muscadine, Japanese Knotweed, Lobak Ungu dan Elderberry Eropah.

  • ResV pula dihasilkan dari 7 bahan alami iaitu Anggur Muscadine, Japanese knotweed, Chebulic Myrobalan, Pomegranate, blackcurrant, hampas anggur dan juga anggur merah.

2) Kekuatan Polifenol :



  • Vivix adalah 10% lebih berkuasa berbanding Resveratrol tunggal

  • ResV adalah 30% lebih berkuasa daripada Vivix

3) Jenis:



  • Vivix adalah berbentuk cecair
  • ResV adalah berbentuk softgel

4) Cara penyimpanan.

  • Vivix disimpan di dalam peti ais
  • ResV disimpan pada suhu bilik.

5) Cara makan.

  • Vivix sesudu setiap hari (pagi)
  • ResV 2 biji setiap hari (malam)

KELEBIHAN VIVIX DAN RESV




Baca juga:





Nak dapatkan produk-produk Shaklee? Terus hubungi saya secara direct dengan KLIK di WHATSAPP.

Jom dapatkan segera. PM saya dan saya bantu.

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.


Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua..

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarShakleeMarang
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah
#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
#resVvixchallenge
#feelyoung
#polyphenols
#coolparents
#myyouthfulpower
#shaklee



No comments:

Post a Comment