Saturday 29 July 2023

Percutian Shaklee Menjadi Impian Hidupku

Assalamualaikum dan salam ceria sahabat blog hazirahazli.πŸ’š

Entry kali ini saya akan kongsikan tentang Percutian Shaklee yang sangat seronok dan bertaraf 10 bintang menjadi impian dalam hidup saya.


PERCUTIAN SHAKLEE.

Percutian bersama Shaklee merupakan salah satu 3C yang ahli Shaklee boleh dapat.

Apa itu 3C Shaklee?

1) Cash bonus  

2) Car bonus

3) Conventional trip


Terdapat 2 jenis percutian Shaklee:

  • Regional Trip 4 hari 3 malam ( negara- negara Jiran atau ASEAN)
  • International Trip 9 hari 7 malam.
           * Umrah bagi Muslim sahaja
           * Negara lain yang Shaklee pilih

Namun untuk dapatkan percutian ini perlulah melepasi syarat yang ditetapkan oleh Syarikat Shaklee. Syarat-syarat nya adalah:

  • Regional Trip: ahli Shaklee perlu efektif Leader dan point terkumpul sebanyak 550 cp (Conference Point).
  • weInternational Trip: ahli Shaklee perlu efektif pada level Coordinator dan point terkumpul sebanyak 1100 cp (Conference Point) 

Dan yang paling seronok adalah kita boleh bawa sekali pasangan, anak-anak, mak ayah jika CP terkumpul banyak dan mengikut syarat yang shakleep tetapkan.

Bestkan dapat bercuti bersama keluarga ramai ramai.

Suka saya untuk berkongsi percutian tajaan penuh ke Switzerland bagi cycle 2021/2022 pada awal November 2022. Dalam percutian ini seramai 220 orang ahli Shaklee yang berjaya melepasi syarat yang Shaklee tetapkan.

Ramai mentor dan leader dari team saya juga dapat pergi sama. Waaa best yakmat 😍😍😍

Menurut Swiss Tourism, Shaklee adalah group travelling paling ramai untuk Tahun 2022 ni.😱

Percutian Tajaan Shaklee ke Switzerland

Menjadi impian saya juga untuk mendapatkan percutian Shaklee. Jika mentor saya juga dapat, lambat atau cepat saya juga pasti akan dapat sama.

Gembira tak terkata hati ini , seorang anak kampung dapat jejakkan kaki keluar negara dan menaiki kapal terbang untuk menikmati percutian yang mewah. Sahabat semua doakan saya ye.🀲


PERCUTIAN MEWAH KE SWITZERLAND

Pernah tak dengar Switzerland ni hanya untuk mereka yang kaya raya sahaja. Sebab nak ke sana memerlukan kos yang sangat tinggi.

Namun, melalui Bisness Shaklee mereka yang layak dapat menginap di hotel yang mewah dan layanan yang terbaik dengan tajaan penuh dari Shaklee.

Saya akan kongsikan gambar-gambar hotel mewah yang leader kami menginap sewaktu percutian ke Switzerland. Menarik habisπŸ‘πŸ‘πŸ‘


Percutian Mewah Shaklee 2021/2022


Hotel 5 Bintang


Hotel Mewah 5 Bintang










IMPIAN TANPA TINDAKAN ADALAH ANGAN-ANGAN


Sejak menceburi diri dalam dunia bisness Shaklee, saya mula belajar untuk berimpian. Berimpian itu adalah percuma, so kita tak perlu takut untuk berimpian.

Berimpian itu perlu agar hidup kita akan lebih terarah dan berpandu. Apabila kita mempunyai impian, kita akan berusaha bersungguh sungguh untuk jadikan impian kita itu kenyataan.

Juga menjadi impian saya adalah untuk dapatkan trip umrah tajaan penuh Shaklee. Juga diberikan layanan yang sangat ekslusif.




Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini!

Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ni siap-siap. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus selepas pendaftaran.



Nak dapatkan produk-produk Shaklee? Terus hubungi saya secara direct dengan KLIK di WHATSAPP.

Jom dapatkan segera. PM saya dan saya bantu.
Sekian. Semoga entry saya ni memberi manfaat kepada semua. Jaga kesihatan baik-baik semua..

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarShakleeMarang
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline
#resVvixchallenge 
#feelyoung 
#polyphenols 
#coolparents 
#myyouthfulpower
#shaklee








No comments:

Post a Comment