Wednesday 14 June 2023

Pengedar Shaklee Marang, Kuala Terengganu.

Assalamualaikum dan salam ceria semua sahabat blog hazirahazli. Hari ini saya akan berkongsikan sedikit sebanyak pengenalan tentang diri saya. Mungkin ramai lagi yang belum mengenali saya dengan lebih dekat😊😊

Pengedar Shaklee Marang, Kuala Terengganu

SALAM PERKENALAN


Nama saya adalah Nur Hazirah Binti Mohamad Nasir. Berasal dari Kuala Terengganu. Ayah berasal dari Kuala Terengganu dan arwah Ma berasal dari Kuala Berang. So, kami adik beradik semuanya IC no. 11 ditengah.😁

Saya belajar sekolah rendah di Sekolah Kebangsaan Kampung Bukit dari Darjah 1-6 pada tahun 1996-2001. Then, sambung ke sekolah menengah Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Sulaiman dari Tingkatan 1-3 pada tahun 2002-2004.

Kemudian, saya sambung lagi pengajian ke MRSM, Kuala Terengganu dari Tingkatan 4-5 pada tahun 2005-2006. Dan bermula lah fasa keluar dari negeri Terengganu setelah sambung belajar ke Kolej Matrikulasi Pahang program setahun pada tahun 2007 dalam bidang Sains Biologi.πŸ˜ƒ

Namun pada tahun 2008-2011 saya sambung pengajian peringkat Ijazah di Universiti Teknikal Malaysia, Melaka (UTeM). Fuhhhh totally new taw. Dari Sains Biologi ke Engineering. Dari seorang yang bercita cita nak jadi Doktor terpaksa jadi Engineer.πŸ€—

Alhamdulillah. Semua itu adalah perancangan dari Allah. Saya berjaya tamatkan pengajian dalam bidang kejuruteraan selama 4 tahun on track. Syukur Alhamdulillah.

Then, tahun  2012-2021 saya berkhidmat sebagai seorang Engineer di sebuah kilang Automotif di Chendering, Kuala Terengganu. Betul betul rezeki sebab saya dapat pekerjaan dalam bidang yang sama sewaktu saya belajar 4 tahun di UTeM.

An Engineer turned to entrepreneurs


Banyak terms yang saya belajar dalam subjek " Operation Management" digunakan kembali sewaktu bekerja seperti bottleneck, Kaizen, 7 waste, time study dan banyak lagi lah.

Pada tahun 2015 berkahwin dengan suami yang berasal dari Marang, Terengganu. Rezeki kan dapat suami yang sama negeri cuma daerah je yang berbeza. Tak bergaduh la nak balik kampung untuk beraya.😁😁 

Selamat Diijab kabulkan 13 Mac 2015



Tahun 2016 bersalin anak sulung, 2018 anak kedua dan tahun 2020 anak ketiga. Pada Jun 2016 adalah pertama kalinya saya ambil produk Shaklee iaitu Alfalfa Complex untuk ibu menyusu dan berpantang. BOLEH BACA DISINI

Namun, November 2016 saya bermula daftar ahli Shaklee dan decide untuk menjadi Pengedar Shaklee dengan harapan bisness Shaklee ini dapat menggantikan pekerjaan saya waktu itu setelah saya berhenti kerja nanti.

Disember 2017 saya bermula sebagai seorang Beautician Mobile Spa BOTG. KLIK DISINI.

Berjaya rank up Supervisor Shaklee pada April 2020 dan pada Disember 2021 saya resign sebagai seorang Engineer dan kini full time berbisness Shaklee. Alhamdulillah impian saya tercapai untuk saya berhenti kerja dan berbisness sambil menjaga anak2 sendiri.

PENGEDAR SHAKLEE MARANG, KUALA TERENGGANU 


Saya kini tinggal di Kampung Kelulut, Marang, Terengganu. Dari kampung Kelulut ke Bandar Marang lebih kurang 15 minit. Dari Kampung Kelulut ke Bandar Kuala Terengganu lebih kurang 30 minit.

Kawasan saya ini juga berdekatan dengan Bandar Kuala Berang. Dari Kampung Kelulut ke Bandar Kuala Berang pula lebih kurang 40 minit. 

So, yang mana area berdekatan dengan saya ini yang nak dapatkan Vitamin Shaklee boleh la terus berhubung dengan saya DISINI  untuk COD  produk yang ready stock.

Namun yang berada jauh dari kawasan saya juga boleh kontek saya dan saya akan uruskan segala proses order dan juga pengeposan produk Shaklee untuk anda.

Kalau anda ada pergi ke mana-mana Shaklee branch yang sah di seluruh Malaysia dan masih lagi belum jadi ahli, boleh key in details di link ni siap-siap ye. Boleh dapat terus 25% diskaun untuk pembelian produk tau.


Anda juga boleh berhubung dengan saya melalui medium yang lain juga;

✅ FB : Nur Hazirah

✅ Tiktok: @nur hazirah
✅  IG : 

hazirahazli πŸ’š,
Pengedar Sah Shaklee Marang, Kuala Terengganu 
No.ID: 1242228

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarshakleeTerengganu
#pengedarShakleeMarang
#pengedarShakleeKelulut.
#kursusspamurah

#spashaklee
#mobilespa
#mobilespamalaysia
#kelasspaonline
#readystock
#posseluruhMalaysia


No comments:

Post a Comment